понедељак, 21. октобар 2013.

Moj prvi blog

Pre svega pozdrav svima vama koji cete procitati ovaj blog :)
Ja sam Branka i imam 22 godine ;)

Odavno pratim mnoge modne i postove o kozmetici i pozelela sam da se i ja oprobam u necem ovakvom.Volim da citam iskustva vezana za kozmeticke preparativne i dekorativne proizvode, pa i sama zelim nekom da pomognem pri odabiru :) Smatram da imam o cemu da pisem i da cete imati sta da citate ;)
Pisacu stvarno o svemu i svacemu,od kozmetike,frizerskog dela,moda,ma sve sto zanima devojke/zene...

Dugo sam razmisljala o cemu da bude ovaj moj prvenac i odlucila sam se za noktice ;)
Naime,kozmeticar sam i bavim se ovim poslom vec 3 godine,uzivam u svom poslu i nadam se da cu jos dugo raditi i uzivati :) Postavicu vam neke slike noktica koje sam radila,nadam se da ce vam se svideti :)

 Na slici gore prikazani su noktici u spic,izlivanje,radjeni sa Mystic Nails gelovima,gelovi u boji koje sam koristila su Ez Flow u 2 nijanse ( bebi roza i lila ).

U pitanju je nadogradnja sa Mystic Nails gelovima,kao i Ez Flow gelom u boji ( drecavo rozi ).


Jos jedni noktici u spic,radjeni Mystic Nails,Ez Flow (capucino i barby boje) gelovima.
Nokti u spic su apsolutni hit poslednjih par meseci :)


Ombre efekat na noktima je takodje jako popularan u poslednje vreme,na slici je kombinacija boja bebi plava i lila,a gelovi u boji su Ez Flow marke.


Ovi su mi jedni od najdrazih noktica,a devojka mi je bila model da isprobam gelove koje prodaje profil Pancevo Nails i odlicno su se pokazali :) Gel u boji je marke Ef Flow nijansa bebi plava.

Takodje nokti koje sam radila modelu da bih isprobala Pancevo Nails gelove,kao i RDcorp materijal ( nalepnica sa makovima ).Gel u boji je od Pancevo Nails u boji mango.


A evo i za ljubitelje french-a nesto :)
Nokti su u potpunosti radjeni Mystic Nails materijalom :)



Jedni od poslednjih koje sam radila,gel u boji je Ez Flow nijansa capucino.Naravno isto Mystic Nails materijal.



One stoke tehnika crtanja...


Ojacanje na prirodne nokte.

To su samo neki od mojih radova,ostale mozete pogledati na facebook profilu 
https://www.facebook.com/branka.noktici?ref=ts&fref=ts

Materijal koji sam koristila:
Mystic Nails
-Silky Clear Gel
-French White
-Builder Clear Gel
-Glossy Finish
  Ovi gelovi su mi odlicni,koristim ih vec jako dugo i bas sam zadovoljna kvalitetom gelova..Nokti stoje do korekcije i sto je najbitnije - sjaj ne gube...

Pancevo Nails je nesto novo za mene,trenutno koristim nekoliko njihovnih nijansi gelova u boji i mogu reci da sam odusevljena i da su savrseni,bas pigmentisani i postojani,dovoljno je da se jednom premazu nokti,sto je predivno :)

Ez Flow gelove u boji sam uzimala od Unique Nails-a i ok su,ceka se na njih 30-ak dana,pigmentacija je uglavnom dobra,ima par gelova koji moraju da se premazu 2 puta,ali ostali su super...

Kakve vi noktice volite? Da budu jednostavni ili skroz jedinstveni? :) Hvala sto ste citali ovaj blog,ako vas bilo sta interesuje slobodno pisite :-* :)


6 коментара: