субота, 30. новембар 2013.

Nail polis H&M

Danas sam rešila da vam predstavim jedan paketić lakova za nokte marke H&M koji sam dobila na poklon. 
Naime,kao i svaka devojka/žena volim uredne i sredjene nokte i imam nenormalno mnogo lakova za nokte u svim bojama ( od nekih boja i po 2 bočice ^_^ ),ali to me ne sprečava da ih kupujem i dalje.
Dakle,danas vam predstavljam H&M lakove za nokte i to u nijansama Metallic Grey,Metallic Blue i Spark Me Up.

Ovi lakovi su mi stigli u ovakvoj kutijici,na kojoj piše da su lakovi proizvedeni u Turskoj,imaju svaki po 3,2 ml,dakle male su bočice,ali sasvim dovoljne :)
Evo po nešto o svakom od njih ;)

Metallic Gray
Ova nijansa je čista,ima hladnu i duboku srebrno metalik boju,na prvi pogled mi se ucinilo da je previše redak i da će pri nanošenju da klizi i curi sa nokta ukoliko se stavi veća količina ( mislila sam da će biti potrebno deblje premazati jer koliko je redak toliko sam mislila i da će da se providi,ali sam se debelo prevarila ) :D Dakle,dovoljno je jedno premazivanje ovim lakom da nokti budu potpuno prekriveni.
Nokti imaju izutetan odsjaj i za divno čudo ( ponavljam,jer su mi stvarno jako retki ) suše se dovoljno brzo...Boja je veoma upadljiva i iz nekih uglova stiče se utisak da je mat boja u pitanju .Veoma sam zadovoljna ovom bojom i nekako mi baš deluje da je pun pogodak za predstojeće vreme i praznike,može se jako lepo kombinovati i mogućnosti za kominacije sa ostalim bojama su velike :)


Metallic Blue
Koliko sam oduševljena prethodnom nijansom,toliko nisam ovom plavom.Pre svega ovaj mi se čini još redjim ( ako je to ikako moguće ),i da bi boja bila kao u bočici potrebno je premazati deblji sloj,ili 2 puta tanji sloj,što mi se ne svidja,jer nije za svakodnevnu upotrebu,pogotovo ne za one koji žure jer se 2 sloja laka duže suše.Boju ovog laka ne znam zaista kako da odredim..Prvo bih rekla ,,kraljevsko plava'',ali je na noktu nekako svetla za kraljevsko plavu boju.To je najpribližnije petrlolej nijansi sa sitnim metalik šimerom.Na noktu se šimer jedva i vidi,tako da zaista ne shvatam ni zašto ga ima u ovom laku. Sve u svemu,nisam zadovoljna ovim lakom kada ga uporedim sa srebrnim iz istog pakovanja,velika je razlika medju njima.Mada iako se maže u 2 sloja ili u jednom debljem svidja mi se što ne curi sa strane,bar nešto dobro od njega :)


Spark Me Up
Ovo je u stvari providni lak za nokte sa dosta raznobojnih šljokica u sebi.Na prvi pogled na bočicu ovog laka ja sam mislila da je količina šljokica tolika da je lak pregust,ali sam se prevarila,čak naprotiv lak je izuzetno redak i kada se izvuče četkica iz bočice na četkici ostane tek po koja šljokica.Mada moram da kažem da mi se ovaj lak jako svidja.Može da se iskoristi na bilo kojoj nijansi laka kao top coat sa blagim šljokicama i da nokti imaju savršen izgled.Za intenzivniji izgled šljokica na noktima potrebno je premazivanje bar 2 puta.Sve u svemu,stvarno mi je drago što imam ovu nijansu laka za nokte jer ću je svakako dobro iskoristiti za novogodišnje praznike ;)


Evo kolike su veličine i kako izgledaju na dlanu.


Nokte sam sinoć mazala sa ovim lakovima na slabijem svetlu,pa izvinite što nokti nisu savršeni,ali nadam se da ćete videti nijanse dovoljno dobro :)


Nokti slikani uveče na slabom svetlu


Nokti slikani po danu u sobi sa dodatkom nijanse Spark Me Up na plavu boju


Nadam se da vam se svidja ova recenzija :)
Kako se vama čine ovi lakovi i ove nijanse? :) 
Svakako preporucujem ovaj set iako plava boja nije bas savrsena,ali druge dve se mogu lepo iskoristit,a za cenu od 3,95e je prihvatljivo i dosta solidno,jer je ipak H&M marka u pitanju ;) 


Ocena za ovaj set lakova je 4,5 / 5 .

Нема коментара:

Постави коментар