среда, 29. јануар 2014.

Najsladji balzam za usne na svetu - Strawberry Lip Balm

Ovo je najbolji balzam za usta koji sam ikada probala!!!

Zaista mislim ovo što sam napisala na samom početku!!! Niti manjeg pakovanja, niti boljeg,nežnijeg i mirišljavijeg balzama za usta!Prvo kada sam videla pakovanje bila sam skeptična i mislila sam da mi isti neće izdržati čak ni nedelju dana,kad ono skroz suprotno!!! :D Imam ga već više od 2 meseca,a ,,mackam'' ga po 30 puta na dan,a on skoro da se nije ni mrdnuo :D



Pakovanje ovog balzama je od plastike,sa plastičnim belim zatvaračem.Proizvod izlazi iz kutijice tako što na samo dno kutijice stavite prst i gurnete ga ka gore onoliko koliko želite proizvoda da vam izadje...Nadam se da sam dobro objasnila,mada videćete i na slikama o čemu vam pričam ;) Gramaža ovog mini pakovanja je 3g,proizvedeno u USA.
Ovaj fenomenalni proizvod sam dobila na poklon od drugarice iz Nemačke,ima miris I UKUS ( :D ) jagode,jako je kremast i divan,lak za nanošenje,i jako praktično pakovanje koje bukvalno možete nositi sa sobom ( ja se čak bojim da ga ne izgubim negde koliko je mali :D ).Boja proizvoda je roza,ali kada se namaže na usne bude providan,a jako hidrira i štiti usne!!!Poljupci sa ovim balzamom su ... UFFFF!!! :D 
Zaista je da ga pojedeš ;)

rok trajanja je do **.11.2015.

Iako je pakovanje toliko mini da ne može manje da bude,ipak ima dosta proizvoda,jer zaista je odličan,jer je bukvalno potrebno samo jednom da predjete po svojim usnama sa ovim balzamom i mirni ste neko vreme :)


Ovoliko mi je ostalo nakon 2 meseca svakodnevne upotrebe :)

Balzam ostaje na usnama i nakon bilo kog pića,jedan deo balzama se skine naravno,ali takodje i ostane jedan deo i kada protrljate usne balzam je i dalje tu!!! Zaista nevereovatno,ali tako je :D Ni ja nisam mogla da verujem,jer ni jedan balzam mi to nije nikada omogućio!!!

*da se uverite kolicki je maliii :D

Ja ovaj proizvod stavljam na svoju listu najsladjih proizvoda koje sam ikada do sada probala i želim da ga  kupim,čak bih uzela i više ,,UKUSA'' samo kada bih znala gde ga ima!? Ako je neko od vas video ovaj neodoljivi balzam neka mi javi molim vas,jer želim da ga imam uvek sa sobom,ovaj će da traje sigurno još par meseci,ali želim zalihe novih :D Tako da vas još jednom molim da mi kaže ko zna gde mogu da ga nabavim,ili da opet čekam da mi drugarica dodje :D

I za kraj evo kako stoji na mojim usnama,dakle potpuno prirodna boja,uopste nije pigmentovan kao što izgleda,što meni i odgovara jer ne volim balzame sa bojom,za to imam sjajeve i karmine ;)


Za ovaj balzam dajem ocenu čistu peticu!
Da li ste i vi koristili možda ovakav balzam i kakvi su vaši utisci?
I da li ste videli negde kod nas da li se proizvodi?
 

Нема коментара:

Постави коментар